martes, 15 de diciembre de 2009

Secció: Consoles

Nintendo DSI LL (XL)

La nintendo DSI LL (XL) ja esta a la venda a Japó. A partir del 21 de novembre es pot trobar a les botigues nipones.

La nova DSI LL serà més gran i més moderna. A més de camera de fotos i gravador de veu, hi ha rumors de que aquesta podria tenir tecnologia 3G.

Pesarà més que la DSI original, uns 314 grams. La original tenia 214 grams.

La pantalla tindrà 4,2 pulgades de tamany, casi 1 pulgada més gran que la original i serà tàctil.

A Japó valdrà uns 20.000 yens, es a dir 147 euros més o menys.

Crec que aquesta consola tindrà un sistema de pausa que s’activa quan tanques la pantalla amb la partida en joc.


Hi ha un altre rumor que diu que si compres a USA la DSI et regalen 5 jocs pre-instal·lats.

OPINIÓ:

Jo crec que serà més elegant per que té colors nous. A els que més m’agraden a mi són el marró i el vermell.

Encara que la consola serà diferent, els jocs són els mateixos. A mi en sembla bé per que jo tinc molts jocs, així que m’esperaré fins que surti a la venda ha Espanya que serà pel 2010.


Us passo un video de presentació de la nintendo DSI LL (XL). Amb compte que és en japonès!




Redactor: Daniel Ferrer

Imatges: internet

1 comentario:

Anónimo dijo...

la nintendo sortira el 5 de març